Stuurgroep bestaande uit HISWA-leden

De campagne 'Welkom op het water' wordt geleid door een speciale stuurgroep onder auspiciën van het Algemeen Bestuur van HISWA Vereniging. In de stuurgroep hebben marketingprofessionals, die allen werkzaam zijn bij een HISWA-bedrijf en een kantoormedewerker van HISWA Vereniging, zitting. De stuurgroep bestaat uit de volgende leden (op de foto v.l.n.r.):

Bernard Menken        eigenaar van Menken Maritiem
Rob van Zanten          eigenaar van Zeilschool Nautiek
Maarten de Vries        marketeer bij Den Daas
Romkje Groothedde  eigenaar van Boot Akkrum
Pieter Kok                   eigenaar van Rake Rigging

Visie van de HISWA-ondernemer

Met een actieve en betrokken stuurgroep proberen we in korte tijd een zo breed mogelijk draagvlak voor 'Welkom op het water' te creëren
- HISWA-lid Pieter Kok - Rake Rigging

Pieter Kok - Rake Rigging

HISWA-lid Pieter Kok, mede-eigenaar van Rake Rigging en actief watersporter, is vanaf de start betrokken bij de ontwikkeling van de campagne. Pieter: "Met een actieve en betrokken stuurgroep proberen we in korte tijd een zo breed mogelijk draagvlak voor 'Welkom op het water' te creëren. Dat vergt veel tijd en inspanning, maar dat is het volgens mij de moeite meer dan waard. Als ondernemer in de watersport weet ik als geen ander hoe belangrijk het is dat we investeren in de toekomst. Ontzettend mooi om te zien hoe ons initiatief gaat leven, wat er toe leidt dat steeds meer partijen zich willen aansluiten. Vanuit mijn marketingachtergrond draag ik bij aan een heldere strategie, die hopelijk bijdraagt aan het succes van Welkom op het water."

Romkje Groothedde - Boot Akkrum

Romkje Groothedde, eigenaar van Boot Akkrum en stuurgroeplid: "De campagne 'Welkom op het water' is pure noodzaak. Als watersportbranche hebben we een gemeenschappelijk belang. De volle breedte van de watersport moet veel beter op de kaart worden gezet. Het is tijd om onze blik naar buiten te richten en te laten zien wat deze prachtige branche te bieden heeft."

Heeft u als HISWA-lid ook tips en ideeën over de invulling van de campagne? Bel of mail ons gerust.